måndag, november 24, 2008

Fint kit!

Helgen har gått snabbt som vanligt. Vi har gjort lite blandat, promenerat, haft besök av lilla barnbarnet med föräldrar så klart:) Hon hade växt 3½ cm på två veckor och vikten är nu 3085gr, hon är så späd så man är rädd för att ta för hårt nästan. När man har henne i famnen så märkar man inte av henne ens..jämför nog med Milo, kolla in storleksskillnaden, Tilda 2½ vecka och Milo strax över 4 månader. Jag hjälpte S att knyta in Tilda i sjal och hon var lika förvånad över känslan som första gången jag fick Milo i sjal, det är härligt!


Jag berättade ju för ett tag sedan att jag beställd ett specialsytt kit till Milo som ska passa till hans nya overall, nu är det så gott som klart och kommer i dagarna med posten. Jag har också bett om att få en body uppsydd i samma tyg som är foder i de andra delarna. Snyggt med body, bruna velourbyxor och tossona med nervikt kant! Jag har beställt detta av http://esterochkonrad.blogg.se/(lånade bilderna till jag kan ta egna)

Inga kommentarer: