tisdag, november 18, 2008

Blandat

Idag vaknade vi lite tidigare, 8.30, bra va? Milo har ändrat sin nattsömn igen, nu sover han ca 11 timmar, ammas och sover en två-tre timmar till, jag har det bra:) Jag har kommit på mejsjälv med att jag sover för mycket för jag vaknar ofta vid ett tiden och ligger och snurrar i ca två timmar utan att kunna somna.

Vi körde ut på Center Syd och handlade orange plastband på Panduro som vi har virat runt en lampskärm som Milo har fått som fönsterbelysning. På BR köpte vi juletiketter och sedan in på Ica Maxi och handlade mat. Hittade också små färgade småburkar som jag ska ha till barnmat och en bitring som man kan kyla ner. Dom hade också sänkt pris på Huggies blöjorna som vi använder oss av så två sådana paket tog vi.

Ikväll badade jag och Milo ihop, det gillar han. Han var nog lite hungrig för han jagade sina matbehållare;-D . Han fick snällt vänta till vi var klara....... ammad och sover för natten kl 19.45.

Jag sitter här och letar en ny symaskin, ska nog beställa en från England för då får jag en för ca halva priset mot här och leveransen är på några dagar. Har läst om många som beställer därifrån och alla är nöjda. Fick också en massa tygprover från en internetbutik, härlig velour och trikå! Nu ska jag bara välja färger, inte lätt!

Inga kommentarer: