måndag, augusti 18, 2014

V 32 - ALV

Saknar lite bilder eftersom min Ipad inte vill samarbeta med min dator vid överföring av bilder så jag får skriva lite och har tjuvat en bild av min ena väninna och visar en till från förra årets resa till Mallorca.
6-åringar i Lidhem (Småland vid Vimmerby)

blivande 5-åringar på Mallorca

Jisses vad dem ändrat sig! Långbenta som 6-åringar tycker jag;-)

Varje år åker jag och Milo på något tripp med våra 4 vänner från Stenugnsund och Stockholm, vi lärde känna varandra under vår graviditetstid i en grupp på internet. Vi mammor är i någorlunda samma ålder och våra barn är födda inom loppet av 2 veckor. Vi har hållit ihop sedan start och trivs så bra tillsammans.

I år begav vi oss alla till ett lanthotell i Lidhem vid Vimmerby, vi bodde perfekt där ute i skogen ihop med alla flugor ;-) Barnen lekte från morgon till kväll i fyra dagar. Vi åkte till Astrid Lindgrens Värld i två dagar och det var verkligen fint och roligt! Jag har aldrig varit där men kommer definitivt åka dit igen.

Det gick så bra allting och alla verkade nöjda och glada, tack våra underbara vänner för en fin tripp tillsammans. Vi är riktigt bra på detta ju :-D


Kram på er! Mie

Inga kommentarer: