onsdag, maj 01, 2013

Tack Leo!!

Vi hamtade in posten från brevlådan och där låg ett brev till Milo! Han vågade inte öppna det själv för han hade kanske sönder det. Mamma sprättar och sedan får han själv öppna. Han såg direkt vad det var, CHIMA! Jag fick besked på att läsa vad det stod skrivit och hans kommentar när jag berättade att leo hade ritat av sitt Chimalego var -Jag visste inte att Leo kunde rita såååå skitbra!
Vilken härlig kommentar:-) Liet senare kom det att han inte kunde rita så bra men han ska träna:)
Tack Leo för den jättefina teckningen! Du är superduktig:-D
och vilket fint Chima lego du har fått!


Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

Vilken jättefin teckning från Leo!
Kul att få egen post!

KRAM

Helen sa...

Vad kul att Milo tyckte det var roligt. Du skulle sett vilken energi Leo hade den kvällen. Sen har jag bidragit med några streck och gubbarna.
Fast nu tjatar Leo om att han vill ha lika många lego chima som Milo och jag har lovat honom åtminstone en till, dock får den bli en liten.
kram