onsdag, maj 01, 2013

Sommarskor!!!

Ja ibland tänker man inte längre än näsan når! Kom och tänka på Milo och hans sommarskor, sandalerna passar dem? Vi tog fram dem och kom fram till att dom var absolut gränsfall. Ja det var bara att sätta sig och leta skor och då är Ellos bra. Vi hittade ett par som föll herrn i smaken direkt, bra! Hoppas nu passformen är bra också.
Superfit sandalsko med hel tå, bra när man leker på dagis!
 
Jag fick också ett par, eller fick och fick;-) Vi hade en rabattkod som var passande till dessa två par skor. Det är svårt att hitta något man vill ha för oftast är det inte rabatt på lite bättre märken.

Dessa gillade jag väldigt mycket, snygga till Pleasejeans.
 
Nu är vi nog redo för vår resa:)



Kram på er! Mie

2 kommentarer:

Helen sa...

Morning
Tur att Milo godkände sandalerna.
Blir lätt lite jobbigt annars. Leos sandaler från förra året får följa med till mallis så spar vi de nya jag köpte nu.
Tror jag har allt under kontroll till resan, inget som behöver införskaffas i alla fall. Ska bara leta fram min gigantiska solkeps som jag köpte på teneriffa. Det är garanterat "kärringvarning" på den men den skyddar bra.

Leo blev så stolt när han såg sin teckning på bild, att den verkligen kommit fram

kram

A-K sa...

Fina skor till både dig och Milo! Jag gillar också att shoppa skor på Ellos till deras rabatter!
Jag har inte kommit till att kolla Filippas sommarskor ännu... hög tid att göra det nu!

KRAM