tisdag, januari 22, 2013

Styrka på schemat

Mitt upplägg av träning:

Måndag: pw och styrketräning i maskiner
Onsdag: kettlebell 60 min
Torsdag: bodybalance
Lördag: kettlebell 60 min

Måndagens träning blåste jag migsjälv på för jag somnade vid matningen av Milo, vaknade lite för sent för att ge mig iväg. Ni vet trött och frusen. Däremot ändrade jag strategi, körde till träningen idag istället och då direkt från jobb, perfekt!

Gnällde ju häromdagen över min viktökning, det var nog mycket vätska för jag lättade 1,5 kilo på två dagar med skötsam mathållning och ökat vätskeintag av vatten. Känns bättre igen!

Kram på er! Mie

1 kommentar:

Helen sa...

Härligt!
Fast jag skulle aldrig någonsin komma iväg på träning så sent på kvällen. Här är det halsont och begynnande snorkråkor på väg, så det lär väl inte bli mer träning denna vecka. Morr

Kram