torsdag, januari 10, 2013

Letar tapet och frisyr

Ja det är två förnyelser på gång i detta huset, jag vill ha en ny frisyr och sedan ska det målas och tapetseras om. Jag har inte valt klart än dock. Om ni har någon frisyr i tanken som passat mej så tipsa mej, jag är så kluven. Klippa kortare men behålla kort/långsidorna. Klippa av den långa sidan så den blir jämna med den andra. Jag vill inte hålla på med en frisyr som kräver en massa vax och sådant för att hålla sej. Jag är ju en sådan toka som måste tvätta håret varje dag annars får jag krupp.

Tapeterna ska vara vit/beige, antingen randiga eller med ornament. Letar efter det också.

Jobbat med e-butiken ikväll, 15% å rean, eller på allt i butiken. Rabattkod 15LYXA



Kram på er! Mie

1 kommentar:

Helen sa...

Godmorgon
Det är jobbigt när man vill förändra men inte till vad. Skulle aldrig orka tvätta håret varje dag. Max varannan, ibland var 3:e. Funkar alltid med en "bad-hair-day" och sätta upp det istället. Men mitt hår blir aldrig fett heller.

Varför inte behålla det hyfsat långt, men lika på båda sidor. Då kan du lätt återgå till det gamla om du ångrar dig. För din frisyr nu är skitsnygg.

Kl 11 på kvällen är inte jag vaken:-)

kram