fredag, december 14, 2012

Julshow och scharlakansfeber

Igår var jag på en julshow med jobb, många kända stjärnor! Kanonbra show men galet mycket folk som gjorde att det var kaos när vi skulle äta julbord. Idag är jag mäkta trött för jag var inte hemma förrän 02.15. Jag vill inte påstå att jag är den vana festpriffen precis.




Milo har fått scharlakansfeber men han är inte påverkad av det. Lite otur för vi ska till Danmark imorgon men vi kan nog åka ändå. Han har nog haft detta ett par dagar utan att vi märkt av det, igår hade han klagat över sin tunga och Jörgen trodde att han hade satt tungan på något kallt när han varit ute och lekt i kylan.

2 kommentarer:

Helen sa...

Det var en söt liten tunga.
Kul att showen var bra. Men jag bara hatar att trängas med massa folk. Att stå stilla i en kö och vänta på min tur är för mig mycket stressande. Det har jag efter min pappa som sa: "Är det en före mig i kön, så är kön för lång"
Man får kanske ta och jobba med sig själv lite grann:-)

Hoppas ni kommer iväg till Danmark

kram härifrån

A-K sa...

Den arenan känner ju jag igen, det var ju där jag och Felicia var på invigningen :-)

Ja, usch för köer och mycket folk!Jag är allergisk mot det!

Stackars Milo som fått scharlakansfeber, bra att han inte är mer påverkad av den.

KRAM