tisdag, november 13, 2012

Skimmat kort?!

Hej på er:)

igår hann jag inte med här för då hade jag fullt upp med att reda ut mitt bankkonto som visade sej ha uttag som jag inte kände igen, flera stycken på ca 5500:-. Det kändes inte så värst roligt! Fick spärrat kortet och idag har jag varit på banken och polisanmält, får väl se om jag får tillbaka dem men det trodde bankpersonalen.

Vi har fått hem IdaT till butiken idag och jag själv beställde ett påslakanset till dubbelsängen. Det är superfint, mörkblått med cremefärgade ugglor och matchande kanter runt om. Ska bara tvätta det sedan blir det ombäddat:)


Har det hänt mer?....njää. Jo jag var och tränade ett pass Bodybalance och det var ett mellanting av yoga och pilates med riktig avslappning på slutet, kanonbra ledare och bra pass. Det föredrar jag framför yogan jag var på sist. Skulle varit på X-fit idag men jag hann inte med, var tvungen att lägga in IdaT och natta Milo så jag fick ge avkall på träningen, fast det är ingen ko på isen, jag har uppbokat tillräckligt i veckan, det var bara för att Ann skulle haft passet och hon är BRA!

Glömde nog skriva om min vägning i måndags, nu har jag gått ner 5 kg på 3 veckor. Känns super!

Kram på er! Mie

3 kommentarer:

Helen sa...

Bra jobbat med kilona.
Vad jobbigt det här med bankkortet. Vad jag förstår så får man tillbaka pengarna. Vet du vart du lämnat från dig kortet eller använt bankomat som varit manipulerad. För 2 år sen fick jag brev från min bank där dom rekommenderade mig att byta kort. De hade upptäckt att en av bankomaterna var manipulerad och att som tagit ut pengar där uppmanades att byta. Nu hade jag inte drabbats tack och lov.
Yoga måste man "upptäcka" många gånger tror jag innan man inser hur välgörande det är. Men visst är det bra att ha ett ställe där det finns många pass att välja på. Jag ska prova FT på lunchen. Man använder kroppen som redskap.

Tror säkert Milo blir på bättre humör och ändrar sig vad gäller resan.

kram

A-K sa...

Heja!!! Bra jobbat med vikten!

Jobbigt att få kortet skimmat!
Det har ju hänt mig vid två tillfällen, men då har det varit mastercard och Amex (handlar inte gärna på mitt vanliga bankkort på nätet) och inga fysiska pengar har tagits av mig eftersom jag hunnit få kontoutdraget innan det ska betalas.
Det är inte lätt att skydda sig mot denna typ av brottslighet! Håller tummarna för att du har en bra bank som löser det!

Jättesnygga påslakan!
Härligt att du är igång ordentligt med träningen!

KRAM

Anonym sa...

Hemsk det m kortet....hoppas verkligen det löser sig så du får tillbaka pengarna. Isch ska man inte våga använda sig av kort vad ska man då göra,det går ju inte att ta ut pengar på banken och de flesta affärer vill ha det kontantfritt eller hur:(
Snyggt påslakan by the way..

Jag har världens ULLAREDSYNDROM på gång i hjärnan...hemskt.
Grattis till viktnedgången det är ju superresultat syster...jättekul.Kram o ha en bra dag /H