måndag, oktober 15, 2012

Tandvärk from hell!

Borde inte sitta här, borde sova för jag är trött som en gnu. Inatt har jag haft en tandvärk som hette duga, jag var desperat. Proppade in mej värktabletter och googlade att man skulle stoppa en skiva rödlök i munnen sidan om det onda, det gjorde jag ca 1 gång i timman hela natten. Det hjälpte faktiskt litegrann men jag kunde inte sova så bra ändå för ont hade jag ju ändå. Jag bet av en bit på min ena visdomstand för ca 1½ vecka sedan och det var den som spökade. Jag ringde tandläkaren i morse och fick komma i eftermiddags. Ingen inflammation men pulpan var så ytlig att det var den som skapade det onda. Hon fixade till den provisoriskt och sedan ska jag få en ny tid för operation dra ut fanskapet.

Då var det maken som stod för fantasin denna omgången och skapade själv handtag till skrivbordet.

Ett vitt skruvbeslag, tjockt båtrep samt lite skruvar, klart!
Verkligen ett odd skrivbord och perfekt till Milos rum:)

Kram på er! Mie

2 kommentarer:

Helen sa...

Fy 17, tandvärk låter inget vidare, Tur att du fick en tid så fort. Ut med eländet bara. Trött som en gnu är även jag, hostat jättemycket inatt o halsen värker fortfarande. Plus att Leo legat som ett plåster på mig.

Det blir bra att vi kan komma till mallis samma dag. Vi får ta tag i projektet så vi förhoppningsvis får boenden hyfsat nära varandra.

kramis

A-K sa...

Usch för tandvärk!
Hela nejlikor är bra att bita på om man har tandvärk, de har en bedövande verkan.
Vad bra att du fick tid så snabbt!

Skrivbordet blev JÄTTEFINT!!!!!

KRAM