torsdag, oktober 04, 2012

Härligt avslappnad

Skaplig dag på jobb, försöker låta bli att tänka, bara ta det efterhand, hjälper inte att stressa upp mer. En lapp sitter på dokumenthållaren " Det kommer bli en grymt bra dag idag" något i den stilen, den får man köra som ett mantra i huvudet;-)

Träning på Järavallen som gick kanonbra. När jag kom hem åt vi en currysoppa med sötpotatis/palsternacka/rabba/purjo/morot och tärnad oxfilé. Mot slutet i med turkisk yoghurt. T o m Milo gillade den.

När jag gick i duschen så kröp Milo ner i min säng och somnade! det var nog inte hans plan egentligen. Tror det är första gången han gjort så. Perfekt för det var dags att sova. Borsta tänderna fick han inte gjort med jag väcker inte honom för det.

Kram på er! Mie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hörs bra med din träning o jobb. Förstår att Milo var trött eftersom han kröp upp i sängen o somnade direkt. Jag har köpt garn och stickar en jumper till mig själv nu. Hittede den inspirationen på ett stånd i Kivik,den blir mysig .Du får se på lördag om ni kan komma då.Börja du själv ott sticka mössa till Milo då! Kram mamma

A-K sa...

Bra att du fick en bättre dag på jobbet!
Currysoppan lät jättegod!

Vi håller på för fullt att förbereda inför helgen, Filippa var verkligen speedad och jag försökte få henne att sova men det fungerade inte alls. Felicia behövde åka en sväng till Coop för att inhandla lite saker inför sin helgtripp och givetvis skulle Filippa med. Hon somnade som en stock i bilen på väg hem från Coop. bara att lyfta in i sängen... nu kan jag fixa det sista i lugn och ro :-)

KRAMAR

Helen sa...

Godmorgon
Bra tränat. Denna vecka har jag gjort nada (pga ryggen som i alla fall blir bättre)
Sötpotatis har jag upptäckt oxå, jättegod ugnsrostad med andra rotfrukter. Tror jag det får bli ikväll.

Visst är det skönt när dom somnar själva så där:-)
Hoppas dagen blir lagom så du inte är upp i varv när du kommer hem

kram härifrån