torsdag, september 13, 2012

Hoppsan Kersin! :-o

Milo följde med en dagiskamrat hem idag och innan han kom hem så körde jag iväg på träning, lite trist att inte få träffa snusmumriken som sov när jag kom hem, jag får snusa lite extra med honom när jag går i säng.

Jag är korad till dagens klantarsle(rent ut sagt) När jag var på träning så brukar vi lägga våra bilnycklar i tränarens bil för det är svårt att ha dem på sej, inte många träningskläder som har fickor + att det är jobbigt med vassa nycklar som man lägger sej på i vissa övningar. Till saken, jag trodde att jag lade dem i rätt bil men det gjorde jag tydligen inte! Där var ett nytt par och dom hade samma bil som tränaren, eller iaf snarlik. Där hamnade min nyckel, paret körde hem, jag hittade inte min nyckel i tränarens bil...nähä, konstigt va;-)? Ingen täckning på mobilerna ute på Järavallen så vi kunde inte få tag på paret. Jahapp, där står man. Jag fick skjuts av tränaren hem och sedan fick jag ta hjälp av Linette som fick köra mej ut igen för att hämta bilen med extranyckeln, tack Nettan:) Milo sov ju när jag kom hem så maken kunde inte köra med. Så kan det gå, nu ska jag bara få tag i detta par så jag kan få min nyckel. Utan tvivel är jag en dagens;-D



Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

Haha... så kan det gå :-)
Tur att det löste sig!
Visst är det trist när man inte hunnit träffa de små på en hel dag och så sover de när man kommer hem. Men ni få ta igen det till helgen!

Åhhh... en liten söt bebis till i släkten! jag är avundsjuk på alla bebisar ni producerar i er släkt!

KRAM

Helen sa...

Men oj då Kerstin. Ja det var rejält klantigt vill jag lova. Hoppas du hittar dom andra och din nyckel.

Ska ni fortsätta träna ute hela hösten och vintern?

Kram från mig och min lilla assistent.