lördag, augusti 25, 2012

Veckan i stora drag

Nu har Elmia Lastbilsmässan avslutats för PEMAs del. Det har varit intensiva dagar men samtidigt roliga och intressanta. Tempot är högt, 09.00-17.00 mässa och därefter till hotellet, fixa till sej snabbt för att sedan gå ut och äta med kunder/leverantörer/kollegor. Varje kväll är det så! Roligt med bra stämning men ack så tröttande.
Jörgen och Milo kom upp till Jönköping min sista dag så jag åkte med dem hem på kvällen, ni kan tro att det var skönt. Ska fylla på med lite bilder men min laptop vägrar samarbeta så jag måste förflytta mej


Kram på er! Mie

1 kommentar:

Helen sa...

En chef jag hade en gång blev alltid så sur på mig för att jag var så trött på kvällarna och helst ville lägga mig tidigt när vi var iväg med kunder. Middagen OK, men när det efteråt skulle ut på lokal och drickas drinkar och dansa, då tackade alltid jag för mig. Så fick dom väl tycka jag var trist:-)