måndag, augusti 20, 2012

Trycka ner sej själv

Jag tycker att min kropp har förändrats men den tron hade jag tills idag! Var iväg för att prova jeans som skulle inköpas nu inför mässan. Nää vad trist, det är ju ta mej tusan det värsta man kan syssla med! Körde ut till Väla för där är många butiker och gick runt i ett par timmar, provade och provade. Till slut fick tag i ett par Levis som satt skapligt. Det finns så många snygga jeans men dom är inte sydda efter min typ av kropp, jag har för kraftiga knä och vader.
Beslut fattat: Hårdhandskarna ska tas på, nu ska fettet bort och muskler sättas på rätt ställe. Det blir en träningsblandning av löp/kettlebell/armyträning, 4-5 gånger/vecka!

Skulle handlat en blus också men hittade ingen där men jag köper en vit Odd Molly som jag har sett i Borgeby. Raketfart från jobb och dit imorgon em, jag har ju massor att stå i! Skulle lägga in hur mycket nytt som helst i e-butiken men jag hinner inte.

Måste visa er Milos val av overall. Jag var så säker på att han skulle välja blått men nejdå, lila var mycket coolare! ibland överraskar han!




Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

Jag håller med... jeans är inte roligt att köpa. Det är sällan man hittar några som känns helt hundra :-(

Jättefin overall Milo valde! Det är kul att låta de små vara med och välja och låta de välja det vi inte hade valt själva :-)

KRAM

Helen sa...

God morgon. Ja det är trist när inget passar, men det är ju oxå en bra kick för att komma igång. Du klarar det!
Jag säger i alla fall att den som uppfann stretchjeans borde få nobelpriset - det är guds gåva till kvinnan :-)
Tips: kolla på Bonprix.se - där har jag sett flera bra jeans.

Hoppas du hittar vita blusen

Har ingen aning om vad Leo ska ha för vinterkläder, tror att han kommer att kunna ha förra årets overall samt jacka/byxor åtminstone första halvan av vintern. Så jag avvaktar nog

kram