lördag, augusti 11, 2012

Inköpsmässa i Köpenhamn

Dags för säsongens inköpsmässa av barnkläder till vår e-butik T & M lyxbarn.
Det var bara att stiga upp i tid och köra iväg, Jörgen och Milo följde med och passade påa tt gå på Exprementariet under tiden som Linette och jag lade våra ordrar och tittade på alla vackra barnkläder som ska komma till våren/sommaren 2013. Vi kommer utöka med IdaT som verkar förbättrat sin kvalitet sedan de år då jag köpte till Milo som bebis. Hittade även ett annat märke som vi ska titta närmre på:)

När vi kom hem var det plåtning av Småfolks vinterkläder som kommit till oss och sedan fixa bilder, lägga in det i e-butiken. Laga middag och sedan jobba lite till efter Milo somnat. Han var jobbig ikväll, tror det är tröttheten som tog ut sin rätt efter dessa dagar. Jag känner också av det..är trött som en gnu ikväll! ....känner ett visst obehag över att ha gett mej in på att springa 5 km imorgon...inte tänka, bara göra! Ja just det:)

Måste också ta tag i maten igen för hela denna veckan har jag frossat på helt fel vis! Skärpning frun.

Go o gla! Strax innan tröttheten tog ut sin rätt och ALLT blev fel.
Duktig på att balansera!


Kram på er! Mie

1 kommentar:

A-K sa...

Vad kul att få se alla kläderna sådär men vad svårt det måste vara att välja.
Jag tittade in i butiken på Småfolksoverallerna och de är ju supersnygga i båda färgställningarna. Hur är de i storleken?

Jag förstår att Milo och de var trötta efter de senaste dagarnas flängande! Hoppas ni sov gott och länge i natt :-)

KRAM