tisdag, juli 24, 2012

Strandhäng-Mormor 88 år-Träning

Överskriften talar om vad vår dag bestod av. Jag och Milo körde till stranden tillsammans med Moster Heléne. Det var molnigt det mesta av tiden men vi brände oss ändå, eller jag och Heléne, Milo hade skyddande kläder. När vi hängt klart där så körde vi och köpte en blomma till vår kära mormor som blev 88 år. Dom blev glada över vårt besök:)

 När vi kom hem slängde Milo sej i poolen
 Timmie ligger i skuggan under studsmattan, perfekt ställe i värmen.
 Milo ligger och vilar på altanen med sin talande panda, som heter Nallis:) Han kan kramas, äta, hicka, skratta, snarka mm. Mycket populär leksak som Milo själv valt att köpa för sina födelsedagspengar.
Här har han somnat på riktigt o soffan, kramandes Nallis.


Ny har vi en ny dag men tropisk värme:) Vi kör nog en sväng till havet, hela familjen idag. Ikväll ska jag på tjejträff och det tillsammans med Helene och två tjejer som jag gick med i grundskolan, ska bli så roligt och vilken härlig kväll det kommer bli vädermässigt också! Klockrent.

Kram på er! Mie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken gosig Panda...skulle jag med vilja ha ...kram moster

Heke sa...

Smart tiimmie. Inte funnits nån chans att bränna sig hittills i sommar. Njut av semestern nu
Kram

A-K sa...

Vilken bra dag ni fick, mycket som hanns med!
Din tur att komma ut på roligheter idag! Hoppas att ni får en härlig kväll!

Vi har ju bort här i huset i 10 år nu så det var verkligen dags att måla det och ska man ändå måla så kan man ju passa på och byta färg på det :-)

Poolen är GIGANTISK!
Tar upp nästan hela altanen :-)
Trodde att det jag köpte en mindre modell och blev lite chockad över hur stor den var. Men Felicia och Filippa älskar den.

KRAM