torsdag, juni 07, 2012

Snagg!

Jag vill inte påstå att jag gillar helsnagg men just nu får jag gilla läget. Frisörskan hade inget annat väl än att köra med 12 mm på maskinen. Milo själv tyckte inte att det var så farligt men har frågade om han kunde få upp håret uppe på huvudet som han brukar fixa med. Nej tyvärr det går inte just nu men om en månad har det växt ut en bit igen. Milos hår växer ju fort så vi sörjer inte så väldans mycket...eller;-)
 Svart stjärna mitt på huvudet - Mammas älskade STJÄRNA


Mitt dagispass gick bra, Milo blir lite toppad när jag är där men det är fullt normalt för alla barn när deras föräldrar jobbar med dem. Här har vi byggt upp ett tåd som körde runt till olika viktiga platser som Tosselilla, Skånes Djurpark och Kreta:) Här ser ni tydligt frisyren har själv fixade till:)

Kram på er! Mie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så nyfikna vi va på att se en bild på frisyren och det är ju ok nu på sommaren . Men villken frisyr änn Milo har är han lika söt. Hoppas han inte gör om det nu fler gånger. Och stjärnan va ju fräckt ,kan ni göra om den själva.
Ja det är sant efter min erfarenhet som dagisfröken så är det så. Föräldrar gör barnen mammiga eller tuffa, dom släpper ut de inre demonerna, ha ha men är gulliga . kram till snaggisen ifrån mormor.

Helen sa...

En riktigt sommarpojke med snagg. Stiligt det med.
Leo klagar så dant när hans kalufs ska kammas så jag är nästan inne på att klippa kort. Men bara nästan

Nä, det blev jobb och dagis idag i alla fall. Hade inte sagt något till Leo om planen på museet just ifall det inte skulle bli av.

Njut av ledigheten

kram

PS Jag har inte fått någon leverans ännu, är paketet skickat tro?

Anonym sa...

Tyckte faktiskt att han var snygg i detta med och när värmen kommer så är det skööönt:) Bra att variera lite frisyrer Milo;) /Moster Halen