måndag, juni 18, 2012

Shit

Vår son har lärt sej ett uttryck som han använder ganska så flitigt, -Shit (med ett uttal Shett) Han lägger in det klockrent och med en betoning som är perfekt;-) Man kan ärligt inte annat än skratta åt honom, försöker inte göra det öppet;-D

Dagen har varit bra, kvällen också. Var och lämnade bilen i morse och fick en hyrbil som jag inte förstod hur jag skulle starta ens, hittade inte nyckelhålet. Tur att jag sansade mej och inte gick in och frågade på verkstaden!!! Det fanns en knapp som startade och stängde bilen;-)

Nu ikväll har jag försökt få ihop en beställning av Småfolk kläder som ska avse hösten/vintern2012/2013, inte lätt inte!

Kram på er! Mie

3 kommentarer:

A-K sa...

Haha... Dessa kommentarer :-)
Vad får de allt ifrån? Jo, dagis antagligen!
Jag har också haft lånebilar som jag fått klura ett tag på hur jag skulle få dem att starta ;-)
Nu sitter jag själv och äter frukost, alla tre var för trötta för att följa med. Skönt att få äta i lugn och ro.
Idag åker vi hemåt efter några härliga dagar i Småland.

Kram

Anonym sa...

:) Kan både se o höra det framför mig när han säger ordet shet .....Kram SyssH

Helen sa...

Kan riktigt höra hur han säger det på skånska:-)
Det kommer mycket ur deras munnar nu.
Leo sa i helgen till mig: "Mamma, när jag kommer tillbaka efter att ha kissat, vill jag att du har ställt fram korv till mig".
Hoppla hoppla, mig beordrar man inte så:-)

kram