söndag, april 22, 2012

Veckans träningsschema

Denna veckan blir ju lite speciell ur träningssynpunkt men jag ska nog få ihop den trots allt.

Måndag: Distans 30 minuter, jogga 5 minuter och gå 2 minuter under hela passet.
Tisdag: 15 minuter mage och överkropp med hjälp av Kettlebell
Onsdag: 60 minuters pass med Fysgruppen på Järavallen
Torsdag: Vila (Resa till Chainakusten på Kreta)
Fredag: Simma i poolen.....på Kreta
Lördag: Powerwalk 60 minuter med Milo i vagnen. Plankan 3 x 1 minut
Söndag: Simma + promenad

Ser ut att bli en bra vecka:)



Kram på er! Mie

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej det låter mycket bra,jag lovar att hänga med lite i slutet av vackan. Lång promenad är inte så bra men simma är O.K + plankan.Fast myck viloläge vid polen förstås. kram mamma.

Anonym sa...

Ok det låter ju bra...jag kan ju tyvärr bara simma så för väl göra det sen resten av tiden så sätter jag mig med en PinaColada o kollar på er ist hahahhhahah kraaaaammm

A-K sa...

Det låter som att det kommer att bli en perfekt vecka!
Nu är jag så trött på att vara sjuk att jag snart blir tokig! Jag VILL också träna... (surar) men jag får väl vara glad att jag fått ordning på maten och vattnet :-)

KRAM