tisdag, april 24, 2012

Nu räknar vi ner...

Tuff dag, heeela dagen! Börjar få ordning på alla mina göromål. Packningen, ladda diverse elprylar, betalt räkningar, gjort Småfolk beställningen, färgat håret, ja det var nog dom stora bitarna.

Önskar er alla en underbar vecka! Jag kommer göra några inlägg från mobilen men kan inte gå in hos er och kommentera för jag vill inte gå ut på internet på min arbetsmobil.

Hinner kanske med ett kort inlägg imorgon kväll...ska ju på mitt första Fysgruppen träningspass.

Kram på er! Mie

2 kommentarer:

Helen sa...

Halloj
Det är alltid lite stressigt innan en resa, allt måste ju vara under kontroll. Hoppas så du får ladda batterierna och umgås med din familj. Muta Milo med mycket glass:-)

Vi andra håller ställingarna på hemmaplan och försöker njuta av den lilla vårsol som bjuds.

kramar

Anonym sa...

hej här har det varit nästan samma rutiner man tänker rent för mycket . Idag regnar det och känns mycket bra att tänka sol värme i morgon. Det ska bli så kul och mysigt för oss alla. tack för ni kom på den fina idén att jag skulle följa med också. Goa töser och go man som inte protesterade ett dugg. Lite pirigt i magen idag men annars lungt. Hoppas det slutar regna tills du ska på järavallsträning ikväll. kram mamma.