fredag, april 13, 2012

Bra på mycket men...

Jag är INTE bra på att framhäva mejsjälv. Jag klarar inte av att motsäga och vända ett samtal till det jag egentligen vill säja. Jag lyckades inte alls med min löneförhandling:( Jag bara godtog det som erbjöds mej. Jag kände mej totalt misslyckad och blev irriterad på mejsjälv, malde det i huvudet under natten. Kom fram till att det inte är lönt att ha en för bra lön för då får man ändå bara betala högre skatt...lika bra att intala mejsjälv att låta mej vara den jag är:) Fick iaf mycket beröm för hur jag arbetar, bemöter, god arbetskollega osv. Det betyder ju faktiskt väldigt mycket.

Vet ni vad? Om 10 veckor ska jag kunna jogga en mil!?!? Jaja, det får vi väl se det:)

Kram på er! Mie

1 kommentar:

Helen sa...

Visst blir man sur efteråt. MEn när man sitter där på mötet, så knyter sig tungan ibland och man får inte fram det man vill. Fast jag har blivit mycket bättre på det på senare år. Mycket hänger ju oxå på motparten, vilket typ av snack denne kör med, >
Man kan inte vinna allt dock, se till att vinna milen du så kommer du bli så nöjd så.
Kram från ett megasnöigt stockholm