tisdag, april 17, 2012

Börjar dra ihop sej

Om ca en vecka så ger jag, Milo och min syster Helene oss iväg på äventyr. Vi ska till Kreta, Chaniakusten. Medeltemperatur ca 22 grader, det gillar jag!
Det ska bli så härligt och avkopplande.

Ikväll har jag hunnit med en del. Började med att förbereda middagen och under tiden som den stod i ugnen så tog jag min motionsrunda, idag: intervaller springa 3 minuter, gå 1 minut i 30 minuter och sedan gick jag resten av sträckan jag hade som var ca 20 minuter till. Erkänner att min höft kändes av lite när jag kom hem men det är bättre igen. Parentes, mina Casallkläder från Campadre kom idag, perfekta!

Kom hem och åt middag och sedan natta Milo, somnade en runda själv men fick upp min kropp ur sängen igen och tog tag i dagens sista projekt. Klarna faktura och Konto i butiken! Yes äntligen kan vi slappna av på den biten, vi har fortfarande en kund som inte betalt sin faktura på nästan 1800:- och en på 650:- som vi kan känna oss blåsta på. Nu ska det bara göras ett par tester under morgondagen sedan ska det vara klart.

Kram på er! Mie

1 kommentar:

Helen sa...

Fasen vad surt att förlora dom pengarna. Jag skulle bli skogstokig men inget hjälper väl då de som "fuskar" så är härdade och motstår påtryckningar om att betala.
Min illvilliga sida skulle nog hitta på lite elände för personen i fråga:-)
Gick med i Compadre för en tid sedan men jag tycker bara jag blir mailbombad och så är det för mycket som finns, orkar inte ta det till mig.

Kram härifrån