fredag, mars 23, 2012

Host host

Oj vad det hostas ifrån sovrummet! Milo har fått hsota men han är inte ens förkyld, är det något som ligger och lurar tro, hoppas bara det är falskt alarm. Det är ju galet många som är sjuka lite varstans.

Nu äntligen ska vi iväg på vår helgtripp tillsammans med våra bloggvänner:) Milo har också längtat för han frågade i morse om det var idag vi skulle åka. Nu ska vi njuta av en härlig helg och t o m vädret verkar vara på vår sida, inte fel det heller.

Att le mitt i natten.....vid 4-tiden i morse märkte jag att Milo vaknade till lite och helt plötsligt säjer han, - Mamma, vet du? När vi åkte till Lucas med hans pappa Christian så fes vi i bilen! därefter ett kort fnitter och sedan skruvade han på sej lite och sov igen:) Jag kunde inte låta bli att le åt honom. Dom hade åkt bil med Lucas pappa för dom åkte iväg med dagis för ett besök hos en massa höns...så det är kanske sant.

Nej nu måste jag ta tag i mejsjälv och tänka över vad jag ska packa ihop. Go helg vänner!

Kram på er! Mie

1 kommentar:

A-K sa...

Filippa hostar också lite, speciellt på morgonen utan att vara förkyld.
Lustigt att Milo vaknade till och berättade det mitt i natten.

Idag har vi haft rena sommarvädret här, det blir ju perfekt om det fortsätter i helgen :-)

KRAM