söndag, mars 11, 2012

Goa ungar och lite till

En söt liten badsvamp i farmors badkar:)

Tilda och Milo samspråkar om Jörgen som är uppe på altantaket och säjer åt honom flera gånger
-Kom ner -Du kan ramla ner och slå ihjäl dej!!

Snickarglädje i garaget!

Till sist en livsnjutare! Man ska nog välja att bli katt i sitt nästa liv:)
Fanny kan konsten att njuta av värme.

Tilda åkte hem vid middagstid och då gick Milo i stå, vi fick verkligen hålla igång honom. Hade tänkt köra hem till mormor på em fika men dom var inte hemma så till slut fick vi ta saken i egna händer och fixa egen fika. Milo och jag bakade amerikanska chokladmuffins och samtidigt fixade vi till en veckoråkostsallad, bra att ha i kylen. När vi var klara med det och Milo hade slickat smeten ur vispar och skål så var det badet som hägrade för honom, han såg ut som en liten chokladgubbe:)
Under tiden han badade så tog jag mej en runda KB träning med 12 kg, perfekt! Har även fått mej en powerwalk i eftermiddags på 50 minuter. Good work!



Kram på er! Mie

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej ja det hade ju varit roligt med besök ifrån er . Idag är det lite segt efter en mycket trevlig 40 års fest hos din kusin Jonas.Han blev verkligen helt stält när vi alla fanns där och skrek LURAD när han kom in till sin egen spelning. Kvällen blev högvolym med hans nya elektroniska trummor. Väl jag har mina musikhörselskydd och Bengt en flaska vin så var han lommhörd,ha ha.Kommer du imorgon så börjar vi vår viktträff, så vi kan se resultaten av din goda form. Kram mamma.

Helen sa...

God måndagmorgon, hoppas jag.
Klart pappor ska akta sig för att ramla ner från taket.
Härligt att vi är igång med träning igen, bara att kämpa på

kram härifrån

A-K sa...

Vad söta de är är Milo och Tilda!
Du är grymt duktig med din träning tycker jag! Jag skulle behöva bli smittad/inspirerad av dig :-)

KRAM