fredag, mars 16, 2012

Ångest i en behaglig sinnesform

Beslutsångest kan bli dyrt!;-)
Odd Molly #085 tadaa long dress dark indigo

Odd Molly #054 heavy metal long dress dark grey melange

Den blå reserverade jag runt nyårstid och den grå har jag spanat på flera gånger men den har varit reserverad av andra....nu var den tillgänglig och jag valde att beställa båda två! :-o Skulle dom inte passa så är det Tradera som gäller, borde inte vara så svårt att få dem sålda iom att dom ligger minst 300 kr under säljpriset här i Sverige.

Tänk så snygga på om jag får en lite mer slimmad kropp, faktiskt en väldigt bra morot och jag tycker själv att jag är värd dem..eller en iaf:)


Kram på er! Mie

3 kommentarer:

helen sa...

Självklart är du värd dom.
Hoppas ni får en härlig helg
Imorgon ska det inhandlas dinkelmjöl och bakas ditt knäckebröd

kram

A-K sa...

Klänningarna är jättefina och givetvis är du värd dem!
Jag önskar att jag var lite längre så att jag kunde ha långklänning för OM kommer verkligen med många snygga sådana nu i vår/sommar.

Hoppas att ni får en härlig helg!

KRAM

Anonym sa...

jag låna ;) haha puss o kram från systra din