fredag, mars 09, 2012

90 sekunder

När jag började träna i slutet på 2011 så tyckte jag att det var skitjobbigt att göra en planka i vågrätt ställning, fick oftast ha knäna i golvet. Skulle jag göra den korrekt så var 10 sekunder pest;-) Idag gör jag den på 90 sekunder utan näradödenupplevelsen. Tycker själv att detta är bra jobbat av mejsjälv. Var på KB träning igår och det är så kul, jag älskar träningsformen, thats it!

Just nu sitter jag och Milo i soffan och ser Lejonkungen(igen) Jag fick precis en hemgjord strut av Milo som han själv gjort till mej, tänk er en strut med max 2 msk glass i:) då kan man inte tacka nej!  Han hade själv fixat alltig, tagit ut glass från frysen och strutar i skafferiet. Skrattade precis åt hans kommentar för han har nästan ätit upp sin glass  - Snart är jag mätt som ett svin! Måste vara Pumbas ord i Lejonkungen:)

Nej nu ska jag leta upp något gott recept på kalvstek för det blir morgondagens middag som vi ska bjuda våra underbara danska släktingar imorgon:)

Kram på er! Mie

Inga kommentarer: