onsdag, februari 08, 2012

Sent sent

Jag borde vara i säng nu men tiden rinner iväg och jag har jobbat 2-skift idag:) Bråda tider!
Nu är iaf Småfolk nyheter inlagda.....regnställ, stövlar, badkläder, tröjor och bodys. Ej Sikke Lej och Rockefella är beställda inför nästa höst:)


Detta MÅSTE Milo ha:)


Träningen hann jag bara inte med idag än om jag kunnat köra en runda för halsontet har lagt sej och jag är bra igen, skönt! Linette provade min 12-kilos, svingade 5 och gav upp...-den är ju tung och jag fick ont i ryggen ;-)

Natti

Kram på er! Mie

1 kommentar:

Anonym sa...

hej jättefina regnkläder och stövlar. kanske jag får någon att köpa till med tiden. Ni har ju inköpspris och tillgång både du och Linette. Kanske när jag blir farmor ,men då tar vi höstkläderna eller hur. Idag har jag varit och frissat mig och det känns bra.kram mamma