tisdag, februari 07, 2012

Känner ni feelingen

Feelingen då man är på väg att smälla av? Förklaring på det hela är att jag är helt slut idag, ont i halsen, frusit och allmänt slut - om vi då lägger till mycket att göra på jobb, telefonen ringer hela tiden, fixa det, lösa det, medla, osv. Inte så värst spännande just idag.

När jag kom hem hoppade jag i ett hett bad med massor av härligt doftande vita bubblor, Dove orginal, min favorit duschcreme:) målande beskrivning va? En god het gryta med nudlar. Nattade sonen. Varmt kaffe. Tjock filt om mej.

Men..var tog den positiva Mie vägen? Jo hon är här trots allt, jag är för det mesta positiv och glad, det ska inte plockas bort så lätt.

Lite tjurig är jag över att jag inte kan träna, jag har ju varit så duktig och haft bra pli på mejsjälv och kommit dit jag så länge velat, att tycka om att träna, tycka det är roligt och att se resultat. Det är banne mej en häftig och upplyftande känsla. Det finns en person jag vill tacka speciellt och det är min fd kollega som gav mej ett upplägg på träning som sedan ledde till att jag själv vandrade vidare. Han borde få en kram!

Kram på er! Mie

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag har också åkt på en rejäl förkylning,tom feber o det brukar jag definitivt inte ha:( Skulle njutit av mina två fridagar o hade massor av sakor inplanerade som bara inte har gått att göra,så trist att inte ha ork att göra nåt...men men thats life:) Har du åkt på samma så vem kan ha smittat oss ha ha
Häng inte läpp för att du ej kan träna på några dagar kan ju bara vara bra att vila kroppen lite ändå.sen ger det desto mer resultat:) Kram H

Helen sa...

Hoppas det inte blivit värre. Man får allt vara lite opositiv när kroppen inte är med.

Kram

Anonym sa...

hej såg att du inte varit på G ikväll hoppas du inte är riktigt sjuk men då hade du väl ringt mig innan idag. Jag blir lite rädd i tankarna när jag läser om lite stress på jobb,tänk på att va försiktig du vet vad som kan hända.
Just nu är du inne i en period som är på topp men kan bli för mycket min lilla flicka. vi ringer ,kram mamma