fredag, februari 17, 2012

Nu vet jag

Nu vet jag varför jag kände mej trist igår och som sedan fortsatte idag, jag har fått ont i halsen igen och bihålorna spränger. Nu får jag kurera mej lite så ska det också försvinna. Egentligen är det en fis på tvären om man tänker på dem som är allvarligt sjuka. Jag tycker väl mest att det är trist med infektioner för att man inte vågar träna som man skulle vilja. Jag har beslutat mej för att lägga in en högre växel för jag vill se mer resultat, det segar på och ändå kan jag inte se vad jag gör fel....eller fel och fel, kanske inte rätt ord för jag känner att byxor blir mindre tajta och fluffet på magen minskar-jag är glad och nöjd på ett vis men vill ändå lite till:)

Jag ringde tandläkaren idag och sa att jag ville få Milo till pedodontin och det skulle diskuteras och dom skulle ringa upp mej igen, det blev dock inte idag.

Har även tagit tag i att ringa en bank för att se om vi kan göra något åt våra boräntor, vi valde SBAB när vi flyttade hit mest för att dom hade bra ränta och att vår bankkvinna skulle gå i pension, henne hade vi under minst 15 år. Det jag itne gillar med SBAB det är att man inte så lätt kan fronta dem och pressa räntan till något bättre. Det ska bli intressant och se vart vi kan ta denna uppgiften. Min kära make är inte ett dugg intresserad och överlåter allt med pengar åt mej...på gott och ont ;-D .....skämt åt sido.

Milo har varit så kelig ikväll, han har helst suttit i en famn. Han sov middag vid 3-tiden men vile ändå krypa i säng kl åtta, inte likt honom. Han har kanske också något som står i kroppen, snuvig är han iaf.


Kram på er! Mie

Inga kommentarer: