måndag, februari 20, 2012

En stund över till mamma

När jag kom hem idag så sov Milo, då blir jag lite less. Han vaknade till strax innan sju och då tyckte jag att han kunde komma upp en stund till sin mamma. Vi har suttit i soffan sedan dess och just nu tittar vi på Vännernas stad. Ser att det är dags för sängen nu så det får bli ett inlägg nu och sedan går vi i säng. Jag har haft lite för mycket på jobb, ensam är too much numera, företaget har ju växt en del sedan ajg började för 1 år sedan.

Milo var jätteledsen när jag lämnade honom idag, så mycket att man helst skulle vilja vända, ta med honom och åka hem igen. Han berättade också för mej nu ikväll att han hade saknat mej jättemycket, ingen behaglig känsla i mammahjärtat, jo att vara saknad men inte att han ska behöva sakna mej. Ni är med mej i känslorna va?

Tandläkaren ringde upp idag och Milo får komma till pedodontin..skönt!

Jag ser att här är massor av besökare på sidan men oftast är det bara 4 som kommenterar, kan inte fler ge sej till känna, kunde vara roligt att få "ansikten" på er andra också:)

Kram på er! Mie

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej synd om honom men det va väl en sådan dag idag. Snart är jag så bra att jag kan köra och hämta gullklimpen om han saknar oss. Det verkar som dom får utöka ytterligare på ditt jobb.Det är inte rätt att vissa ska jobba häcken av sig och andra går och slår dank. Helen och jag jobbar med vattengymnastiken i em. Nygammalsjukgymnast som va hur bra som helst. Jag har sovit gott i soffan och jag är säker på att Heléne har gjort detsamma. När jag kom hem åt vi gulach soppa som far i huset gjort,gott.Nu ska jag titta på 30 g i februari och drömma mig bort till värmen och solen. kram mamma

A-K sa...

Åhhh, vad bra att ni får komma till pedodontin!
Vad jobbigt att han var så ledsen imorse och hade saknat dig så mycket. Klart att jag är med dig i känslorna.

Jag har inte heller hunnit kolla upp något hotell. jag ska se om jag kan hitta något... annars tar vi väl en stuga
:-)

Jag var verkligen supernöjd med mina HD-fynd! Tröjor jag tittat på tidigare men tyckte att de var för dyra till ordinarie pris... perfekt att hitta dem på 70% rea :-)
Det tyckte Felicia också som genast la beslag på en av tröjorna till skolan idag.

Visst är det märkligt med alla som läser ens blogg utan att någonsin ge sig tillkänna. Jag är glad att min är låst!

KRAMAR

Helen sa...

Samma här med läsare. Det är i princip bara du och A-K som kommenterar. Sen kommenterar andra "munledes" :-)
Skönt att ni får gå till pedodontin som du ville(nu har jag lärt mig ett nytt ord!)
Nu tror inte jag att jag skulle fixa att gå runt på Ullared, men hade jag bott närmare hade jag gärna varit med för att träffa er. Vi får hoppas vi får till nån annan träff för oss.

Här har vi en som vill sitta limmad i mammas knä och mysa heeeeela tiden. Härligt med jobbigt.

p.s Det var Leo som satte "tuttar" på snögumman:-)

kram