måndag, januari 09, 2012

En vanlig måndag

Sitter här och lyssnar på musik efter ett träningspass på 30 minuter. Kettlebellen har tagit mej till högre höjder, det lät något va? Det är iaf häftigt när man själv känner att man orkar mer och mer, fler rep osv. Jag har en serie som en vän gett mej och detta försöker jag öka på efterhand + att jag lägger in andra övningar för det inte ska bli för tjatigt...nej jag ska inte trada ut er med detta, men kul är det:-) By the way..... - 1,6 kg sedan nyår:)

Visst kan man se på TV på många olika sätt, här är ett.

Igår var Jörgen iväg och jobbade på dagiset och jag & Milo åkte hem till Lucas Nathalie och Livia. Vi fick några goa timmar med dem innan det var dags att åka hem och stoppa Milo i säng, han somnade iofs på vägen hem så den nattningen var ju simpel. På fredag ska vi passa Livia över natten, hoppas det går bra:) Sist gick det ju som en dans så vi tror det blir lika lätt denna gången, jag har ju iof rutinen inne:)

Idag har vi inte gjort mer än handlat mat, lagat middag, nattat Milo, tränat och suttit vid datorn och jag tänker inte göra mer för idag. Lite företagspyssel fixas så bra när man sitter här och bloggar/facebookar:)


Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

HEJA!!!
Vilken fin viktnedgång! Bra jobbat!
Härligt kort på Milo. Så där brukar Filippa också ligga på sin tv fotölj.
Det kommer säkert att gå perfekt med lilla söta Livia!

KRAM

Helen sa...

Gissningsvis en likadan måndag som hos de flesta andra:-)
Skön style han har grabben.
Här är det -0,5 bara, buuu. Men så tog jag väl inte i så jag sprack förra veckan heller. Bättre denna förhoppningsvis.

Såg du mitt meddelande till dig och A-K på fb?

kram