torsdag, december 15, 2011

Stopp stopp stopp

Jag hinner inte med ju! Sonen växer och blir stor i ett nafs. Barnbarnen blir fler och fler. Jag blir äldre;-) ujuj ja vad det rullar på! Det finns lite småfix inför julafton. Idag var jag hos Lasses rökeri och köpte flera olika sillsorter, skulle kunna hugga in på dem redan nu men ajabaja:) inte röra. Vi hjälps ju iofs åt med mat och dryck så det kommer bli bra alltsamman.

Vet ni vad, jag ska bli mormor till en gosse till:-D Linette och Besim var på ultraljud i förrgår och det visade sej vara en liten gosse som blev satt till den 16 maj, dagen innan min födelsedag. Jag tycker att det är perfekt med en pojke med tanke på att det bara kommer skilja 1½ år på Theo och hans lillebror.

Träningen går fortsatt bra, igår drog jag igång 20 minuter KB kl 22.30, mindre bra för jag kunde inte somna på ett bra tag efter men hade jag inte gjort det så hade blivit irriterad på mejsjälv. Ikväll ska jag prova på lite andra övningar med pilatesbollen varvat med kettlebellen, kul.

Behöver jag berätta...Milo somnade innan klockan sex:)

Kram på er! Mie

1 kommentar:

Helen sa...

Oh, vad kul, en liten kille till och lagom till födelsedagen oxå. Nu får Milo två stycken att "bossa" över!
Men så trött han är, kanske läge att börja sova lite på dagis igen?

Njut nu av helgen. Vi har absolut inget inplanerat, vilket känns jätteskönt efter en tid med turbotempo

Och du, jag har nog kikat in på webshopen men kommer helt enkelt inte på något Leo behöver.

stor kram