fredag, december 30, 2011

Familjen på tur

Det började med att vi skulle ha en trådlös datormus. Hela familjen gav sej iväg och Väla blev slutstoppet. Vi gick och kikade lite på allt möjligt, Milo fyllde på sina Cars bilar med ytterligare ett par. Tog en underbart god surdegsbröd grillad macka på The Coffeehouse(tror det heter så) Milo gillade också maten där. Var inne på både Spirit och Desigual men hittade inget, jo en Hunky Dory kofta som jag ville ha men som jag lade ifrån mej igen för det var ull och jag vill ha en bomull som kan användas till vår/sommar. Datormus hittade vi ingen just där utan stannade till på Elgiganten, köpte en som sedan visade sej stänga ner min dator så fort vi satta på den:( skit, nu får den lämnas igen, tur vi har samma butik i Lödde så man slipper köra ända till Väla för det.

Lite mer reashopping för min del, till Milo då. Maxomorra bruna velourbyxor och jeans från Phister & Philina. Kommer lite mer i nästa vecka. Trodde jag hade legat av men men jag vaknade visst till liv efter en viss dvala, rean drar igång köpnerven;-)




Kram på er! Mie

1 kommentar:

A-K sa...

Visst vaknar shoppingnerven igån när det vankas rea :-) Egentligen är det vansinne att handla till ordinarie pris.
Fina byxor du köpt till Milo.
Men så typsikt att datormusen inte fungerade sånt kan ju göra en riktigt irriterad!

Hoppas att ni får en riktigt fin nyårsafton!

KRAMAR från oss!