onsdag, november 02, 2011

Vändningar

Från att ha varit lite låg igår till att ha garvat så det stod härliga till idag!

Tackar tre av mina tidigare arbetskamrater, från tiden då jag arbetade på Scarlett Lines kontor. Vi var ett gäng tjejer och killar som hade så in i norden roligt nästan jämt! Idag hamnade vi i en gamla tider diskussion och jäklar vad vi skrattade. Nu har vi bestämt en date till våren/sommaren när en av tjejerna kommer till Skåne, hon bor i Stockholm.
Ska bli superkul!

Shopping man inte kan motstå alltid. Funkybaby hade 50% på bl a ett set av jacka, byxor och vantar från Miniature som jag kände behov av. Milo håller på att lägga blöjan och vi behöver reserver för det händer olyckor lite då och då på dagis. Nu har han tre set byten och nog tusan ska det räcka.


Jackan är som denna men i byxornas färg, hittade ingen annan bild och fick låna från Ajabaja. Risken finns att jackan är stor för jag tog 104 i den och 98 i byxorna men jag ville att det skulle vara till nästa år också. Att ha för stor jacka funkar bättre än att ha för lång thermobyxor, det är svårare att röra sej i.

Jag får ju sällan tagit några foton på Milo mitt i veckorna för han somnar ju innan jag hunnit ta fram kameran! Idag somnade han från att ha varit glad och pigg ena stunden till att däcka på två minuter nästa stund. 17,30, otroligt att han kan sova hela natten.

Kram på er! Mie

Inga kommentarer: