fredag, november 11, 2011

Smått förvirrad

Det är ju Fars Dag på söndag!? Jag hade fått för mej att det var sista söndagen i november. Jag kan väl inte annat än erkänna att jag är förvirrad. Hur jag fick klarhet i dagen är genom min mamma som bjöd oss på ankmiddag på söndag. Vi firar inte Fars Dag egentligen men nu ville mamma ha hem oss på middag och det tackar vi inte nej till. Milo får väl iofs ge sin pappa något litet paket.

Funderade på att ta fram oljemålningsfärgerna och låta honom "måla" en tavla, jag har en canvasduk spänd på ram hemma. Det borde väl bli en uppskattad paket?

Nu börjar jag känna mej smått instängd för jag har inte varit utanför dörrarna idag. Ska snart ge mej ut på en runda med Timmie så han får en prommis innan natten. Ska också köra ett Kettlebell program för att kompensera mitt snedsteg...kakor igår och godis idag, det är snäppet för mycket!

Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

Jag får ge mig ut i morgon och leta farsdagspresent!
Bra idé att låta Milo göra en tavla, jag kanske lånar den idén av dig :-)

KRAM

Helen sa...

En tavla blir jättebra tycker jag. Här får B en bok och duschtvål. Praktiska prylar är aldrig fel.
Jag vill oxå komma igång med träning. För när jag inte tränar så äter jag mer onyttigt. Borde ju vara tvärtom.

Ha en jättebra helg

kram igen