torsdag, september 22, 2011

Tjohoo tjohoo

Det gäller att aktivera Milo om kvällarna här annars somnar han innan 18, idag lyckades han vara vaken till 18.30:) Gunga är roligt och här skrattar han hjärtligt när jag snurrar gungan.

Jag fick slingat mitt hår men det blev inte lika stora kontraster som förra gången, är inte helt 100 nöjd men samtidigt vill jag inte göra om det för det sliter för mycket i mitt hår och jag har äntligen fått det helt friskt och glansigt.

Imorgon tar Jörgen pappaledigt och det gillar Milo, att hitta på saker med pappa är spännande. Jag ska jobba som vanligt och i helgen ska vi hjälpa till med att passa Theo. Pizzerian har fått in en beställning på mååånga pizzor i helgen för det är SM i fälttävlan(tror jag det var) i vår lilla by, ja se en fin ridanläggning har vi här:) Milo och jag ska gå och titta en sväng för hästar är spännande för båda mej och sonen.


Kram på er! Mie

2 kommentarer:

Helen sa...

Det märks att han gillar det. Små tröttfisar vi har nu. Jag fick ju göra om mina slingor då jag var missnöjd men ojoj vad håret tog stryk. Fick ha inpackning i varje gång jag tvättade ett bra tag.
Hoppas killarna får en härlig ledig fredag och du kommer hem till dukat middagsbord :-)

Kram och ha det bra med alla killar i helgen

A-K sa...

Så tråkigt att du inte blev nöjd med slingorna
:-(
Filippa är faktiskt inte så kvällstrött längre. Det brukar vara lagom att natta henne vid 20-tiden.
Härlig bild på Milo i gungan!

Så spännande det ska bli att få ser er webbshop!
KRAM