måndag, september 26, 2011

Mitt i natten - Nyöppnad webbshop!!

Nu äntligen är vår, Linettes och min e-butik öppen!
T & M Lyxbarn, www.tigeromilo.se

Jag får väl erkänna att denna dagen har varit smått stressig eftersom det var vår deadline för att alla ut alla hemkomna kläder skulle ligga i e-butiken samt en kampanj som skulle gå igång som öppningserbjudande. tro inte att det är helt enkelt:)

Vi har 30% rabatt på hela Igló Kids sortiment och 40% rabatt på Katvigs fodrade lurvfleecejackor till de större barnen och mjukfrotté hängselbyxor till bebisarna:)

Jag somnade med Milo men vaknade till och gick upp och färdigställde det sista och nu är jag helt klar, nöjd och belåten och kommer sova så gott!

Katvigs erbjudande


Smakprov på Igló Kids två olika heldräkter.


Kram på er! Mie

2 kommentarer:

Helen sa...

Godmorgon
Oj, vad ni har slitit. Ser mycket mycket proffsigt ut. Och du, jag har redan beställt !!!
Fordrade fleecetröjan i 104, perfekt till våren, då har nog Leo vuxit ut de han har nu.
Jag ska sprida sidan till de mammor jag känner.

Några småsaker jag såg:
En liten felstavning under Information/om butiken: KonkurrAns istället för konkurrEns
Sen gick det inte att klicka på några bilder, tex Iglo Kdis Emil lång och Iglo kids Hawk Lulu + nån till jag testade.
"webbplatsen kan inte visas" - kom upp

Håller verkligen tummarna för att det funkar för er. Mycket smart att börja i liten skala oxå.

Kram

A-K sa...

Grattis till öppningen!
Jag förstår att det ligger mycket jobb bakom en webb-butik.
Jag har bara hunnit titta snabbt, ska ta mig en närmare titt så fort jag har lite mer tid :-)

KRAM