tisdag, september 27, 2011

Börjar närma sej semester

Nu börjar det dra ihop sej för vår resa till Cypern. Det känns bara så skönt, tänk att få slappna av, vara tillsammans hela familjen, leka och bada med Milo. Härligt helt enkelt!

Jag klagade ju över mina "kopparröda"slingor och igår ringde jag frisören och klagade lite lätt och jag får komma på torsdag och göra lite nya rödare slingor så det syns att jag gjort något åt håret.


Trollfar och trollmor har tvättat håret

Milo var trött idag och somnade i min famn strax innan 18. Tidigt ja men har börjar klara av att vara vaken till närmre 19 vissa kvällar:). På helgerna får han sova middag om han vill så han kan vara uppe med oss lite senare på kvällen.

Nu är det snart dags för mej att krypa i säng, tror jag ska börja läsa en ny bok för min förra tog slut igår. Jo jag hinner läsa också;-)


Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

Vad härligt att semestern närmar sig!
Skönt att komma bort och njuta ihop med familjen. Vi har två resor att se fram emot senare i höst.
Bra att du ringde och klagade på slingorna. Man vill ju vara nöjd efter ett frisörbesök.
KRAM

Helen sa...

Gud så skönt, jag får vänta lite till på vår resa. Har oxå klagat på slingor en gång när det inte syntes något och fick det omgjort. Testade röda en gång men då sa frissan att just röda färgen inte är lika hållbar. Jag tycker det är jättesnyggt med rödaktiga på lite mörkare hår. Men på mig var det ingen hit direkt.

Oj vilken trött kille Milo är.

Kram från oss