torsdag, juli 14, 2011

Grinolle

Milo var ledsen när jag lämnade honom på dagis, skulle bara kramas och kramas läänge, han ville inte att jag skulle gå. Tur att han ska vara hos mormor imorgon. Dom hade bara varit två barn på hela dagen och det var en större pojke och Milo.

När jag slutade jobb så for jag ut på Väla för jag snappade upp ett tips från min syster, Stadium tömde butiken med 50% på allt, även på rean. Jag skulle se om jag hittade regnkläder men det var så rörigt och utsorterat så jag gav upp och lämnade butiken. Körde vidare till OnOff som hade 30% på allt och där hittade jag en födelsepresent till Milo och en skrivare till oss, vår lade av för ett halvår sedan och nu var ju ett bra läge för en ny.

När jag kom hem så var det till en grinolle, allt var fel fel fel. Kära maken lagade middag och vi åt, Milo åt inget. Jag gav upp och beslutade att han fick stoppas i säng tidigt och han somnade ganska snabbt, tröttedag med andra ord.
På tal om tröttedag så var jag nog i samma läge för när jag skulle ut på min runda så kunde jag inte ens springa 5 meter:) hjälp vad segt och sista 15 minuterna ville jag bara hem. Väl hemma i soffhörnet igen och nu längtar jag till ledighet med lite sovmorgnar.
Kram på er! Mie

Inga kommentarer: