fredag, juni 10, 2011

Vad jag älskar dej!

Min älskade lille påg sitter vid köksbordet och intar en liten frukost, havregrynsgröt med frusna blåbär(vill ha samma som mamma) och en nektarin, innan dess en flaska majsvälling. Han bara sitter där och studerar mej när jag plockar fram vad som ska med till dagis och helt plötsligt säjer han,-Maaaammaaaa, älskar dej.
Det var så jag blev tårögd och det kändes låångt in i hjärtat.

Jag och Milo körde och handlade lite ikväll och hans val av helggodis var tre kinderägg, en mentos och en ask jordgubbar. Till pappa köpte han en påse lakrits, för pappa gillar det:) Jag köpte också mej en liten påsa godis till mitt fria val. Åt den nu ikväll och mår illa av 10 godisbitar, ångrar att jag inte åt en god maträtt istället...jag blir klokare efterhand.

Fick hem min Terrie dress men jag är alltså för storbystad...maken gillade den helskarpt men han har ju en annan synvinkel på det hela ;-D. Jag vet inte om jag ska behålla eller inte, får nog prova med ett enkelt linne under men då försvinner ju lite av idén om att ha något svalt på sej när det är varmt ute. Vad tusan ska man ha dessa boops till, måtte dom minska i takt med vikten. Visst blir dom tristare i modellen men kläderna kanske sitter snyggare iaf.

Gnällde ju över min träningsvärk igår, det var ingenting mot idag. Hahah jag kunde knappt komma upp från toastolen i morse, jädrar vad ont jag haft och har fortfarande. Men det känns skönt på så sätt att jag vet att jag gjort något bra för att få det.

Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

Vilken fin bus-bild på Milo i morgonrufs!
Visst är de små härliga med sina kommentarer! Jag fick en härlig kommentar av Filippa när jag hämtade henne på dagis igår eftermiddag.
"Ska du köra hem mig nu?" - "Ja, det ska jag!" -"Vad trivsamt"!
Hihi... det ordet måste hon hört på dagis :-)

Ang. Terrie Dressen så har jag valt bort den just pga att jag inte skulle känna mig ok med hur mycket byst den visar. Kan du inte ha den som strandklänning över bikini? Då känns det ju mer ok med lite mer bar hud. Typiskt män ;-)

Hoppas att ni får en riktigt fin helg!
KRAM

Helen sa...

Vilken "gofis". De är så härliga nu tycker jag. Det här med uttryck; ibland vänder Leo på det, tex om han hämtar något till mig så kan han säga: "tack så mycket". Älskar dig, har dock inte Leo sagt än, väntar med spänning på att det ska komma.

Tycker faktiskt många klänningar/toppar är väl urringade nu. Köpte en jättesnygg klänning men fick köpa ett sidenlinne att ha under. Fixar inte riktigt att behagen trillar ut, även om mina inte är så stora.

Ha en bra söndag

kram