måndag, maj 02, 2011

Söndagspyssel

Typisk söndag får jag väl säja att det varit. Vi har varit hemma och fixat med lite av varje. Trodde vi skulle haft sönerna med familjer på besök men Tilda fick vattenkoppor och Lucas och Natta förhinder på annat vis, trist.

Jag tog mej i kragen och satte upp nya gardiner i köket. Hissgardiner av denna typen har jag aldrig haft förr och det tog ett par upprullningar innan jag fick det att se skapligt ut, nu är jag nöjd.


Vi fick köra iväg till Bauhaus och köpa en rundstav och på vägen hem igen körde vi inom Max, vi var hungriga och lata. Ibland blir vi sugna på hamburgare men när vi ätit så har vi alltid samma åsikt, det hade varit godare med en stek:) Men det är ju inte alltid man har lusten att stå och fixa med middag.
Nu är det dock skärpning med maten för man mår bäst med rätt mat.
Milo åt en hel barnhamburgare occh det är nog första gången han gjort det.
Mammas badtroll

Nu är det snart nannidags för Milo och idag hade jag inte tänkt somna för det blir lite väl tråkigt.

2 kommentarer:

Helen sa...

Jättecharmig bild. Vill Milo surpla i sig vattnet när han badar? Det gör gärna Leo, så jag brukar inte ha skum i.

Nu är vi redo för en hel vecka på dagis och arbete, eller ????

Kram

A-K sa...

Vilken underbar bild på det lilla badtrollet!
Trist att sönerna fick förhinder.
Gardinerna blev ju jättefina!
Vi hade också en typisk söndag igår... var med hemma och pysslade. jag hade världens värsta huvudvärk så särskilt mycket blev det inte gjort.
KRAM