måndag, mars 28, 2011

Planen

Jodå vänner, jag håller mej till min veckoplan:) och det känns jättebra!

Har varit på WLC kursens avslutning och det var med pompa och ståt, verkligen trevligt! Nu fortsätter jag med möte en gång varannan vecka och då är det min mamma som håller i dessa möten. Jag kan ju kursen nu för jag har gått den 2 gånger. Jag har minskat 9 kg så när som på ett par hekto. Lärt mej att leva på ett annorlunda sätt som funkar, jag är ingen robot så visst trillar jag dit på godsaker ibland men det tycker jag är ok. Nog om det nu:)

Det var lite småsegt i morse och Milo tyckte vi skulle vara hemma. Han krånglade lite så jag kom 10 minuter för sent till jobb. Han sov förresten hela natten fram till kvart över sex i morse, inte illa inte.

Nu ska jag hoppa i duschen för jag har kört ett pass här hemma och är nu klar med eftersvettningen:) Lät mysigt va?

2 kommentarer:

A-K sa...

Vad duktig du är med vikten och träningen! 9KG är ju jättebra!
Det är lite segt att gå upp på morgnarna nu tycker vi också så vi förstår Milo som tyckte att ni skulle vara hemma.

KRAM

Barn & Inredning sa...

Så duktig du är...kanon bra jobbat!!

Vilket bra tips....med tandborstningen :9

Kram Malin