tisdag, mars 15, 2011

Målat håret

Ja det är vad jag gjort enligt Milo. Min mamma kom hit och hjälpte mej att färga min utväxt, jag ville ju inte förstöra mina röda slingor och jag kan inte klara av att bara sätta färg i hårbotten. Resultatet blev bra och jag sparade 800 kr:) Det finns vissa saker jag kan slösa pengar på och vissa saker är jag snål med, just färga håret är en snålsak för mej.

Jag har provat att ha på min nya kofta idag Odd Molly Wilma Mankiller i färgen Indigo, strl 4. Jag tycker den känns stor och den står ut från kroppen på mej. Vet inte vad jag tycker om den, jo snygg är den men på mej är den inte klockren. Jag får fundera lite mer om jag vill ha kvar den eller ej.
Nu är det snart läggdags igen......är det för mycket begärt att kvällarna ska vara lite längre än dom gör? Man är ju snart pensionär om dagarna ska svepa förvi på detta vis. Kom att tänka på att Milo fyller 3 år i sommar, 3 år!! Just nu är det 4½ år sedan vi började försöka tillverka vårt lyckobarn, jag förstår inte något av detta?
Jag är så glad för att jag inte lade ner bebistillverkningen pga kalla fötter, jag fick för mej att det skulle bli problem med att vänta barn i min ålder, detta fick jag för mej månaden innan Milo blev till och då sade ajg till maken om vi inte skulle lägga ner verkstaden, men det tyckte inte han. Vi beslutade att ge det två månader till innan vi lade ner bebisverkstaden, månad nr 1 av dessa blev han till:) Meningen med livet visade sej än en gång!

Nu ska jag undvika att bli djup men jag vill bara skriva att jag ÄLSKAR MILO så oerhört mycket. Älskar självklart alla mina barn men att få uppleva att vara småbarnsmamma ytterligare en gång är så STORT.

1 kommentar:

A-K sa...

Åh, dessa underbara kommentarer från våra små :-)
"Målat håret"... Hihi, den var bra!
Ja, jösses vad fort tiden går. Nu i april var det 11 år sedan vi började försöka tillverka en 3:a. Det tog oss 8 år... pust! Men när man tittar på Filippa så var det ju absolut värt allt jobbigt man var tvungen att ta sig igenom.

Trist att du inte klickade med Wilman!
KRAM