onsdag, februari 16, 2011

Lyst med min frånvaro

Kontraster! Jobbjacka och min vanliga:)

Slänger in ett snabbt inlägg för jag sitter på jobb. Var iväg och fick köpt en Fristads jacka, mössa och handskar:) Kontrast från Odd Molly världen kan jag lova. Visst kan det kännas lite märkligt att man är vardagsklädd i vissa plagg och sedan tar man på sej en annan roll iom klädval. :) Kul tycker jag. Nu arbetar jag inte direkt ute men ibland går jag ut och checkar vad som står på gården, i trailer/bil-väg och då är det inte så lämpligt att gå ut i sina egna kläder.

Igår hann jag inte blogga för jag somnade 20.30, det var inte tanken för jag hade en del att pyssla med men där kom jag av mej. Idag ska jag gå ut och äta med mina gamla arbetskamrater så jag kommer lysa med min frånvaro idag med. I'll be back friends:)

Inga kommentarer: