söndag, januari 16, 2011

Bokstäver

Bokstäver i olika storlekar hittade jag på Mio möbler, små ca 10 cm höga(12 kr) och stora ca 25 cm höga (29 kr)
Vad ska man då skriva för ord? Jag ville ha dem på sänggaveln och kom själv på (visst är jag smart;-) MJUKT med ett högt U och små av de andra. Tyckte det kändes som ett bra ord.
 På andra sidan sänggaveln sitter mitt hjärta som jag målade häromdagen, en skir rosett och ett vitt plåthjärta sitter omvirat. Hjärtat ligger och vilar på sin sida. Sött!

2 kommentarer:

A-K sa...

Vad snyggt du har fått det i sovrummet!
Jag får väl snart visa lite bilder på vår wic och hur det blev i "nya" sovrummet :-)
KRAM

WWmor sa...

hej, och god fortsättning.! Ojoj, vad mycket du gör hela tiden.. Läste inte så långt tillbaka, men vill gärna veta.. vad är ditt nya jobb?

Milo har blivit så stor, förändrat till utseendet tycker jag.. Han har blivit så ljushårig!!

Är hemma efter 4 veckor i thailand nu.. brrr, kom hem till ett hus som var kallt.. 14 grader bara.. hihi.. inte vill vi elda för kråkorna inte..
Tvättar för fullt, skottar för fullt, plockar bort julen för fullt, och barnen leker för fullt.. de har saknat sina rum och leksaker..!! De tjoade och var sååå glada när vi landade i morse.. hihi. bara gubben och jag som var lite ledsna, samtidigt som det är skönt att vara hemma igen, och låta vardagen rulla på..

kramis.. och GOTT NYTT ÅR!