torsdag, december 09, 2010

Lägger ner

Jag lägger ner projektet med 30 dagar. Jag känner att det går mej in på livet för mycket och om jag inte vill lämna ut mej helt och hållet så kan det lika bra vara. Men vill ni kopiera den och ge er in på livets djupa sidor så är det ok.

Vi går hemma och dra idag med, vet inte om jag åkt på en bihåleinflammation för jag har ont i huvudet och kan inte bocka mej fram utan att det spränger som attan. Milo har nog också en förkylning på gång för näsan rinner och han nyser en del. Vi stannar nog hemma imorgon också så slipper vi dra på oss en eventuell smitta av vinterkräksjukan också, vi klarar inte två sjukdomar i direkt följd.

Tips för er som gillar POMPdeLUX barnkläder. Jag har shoppat en hel del till Milo idag men där var ganska mycket som var slutsålt men ändå mycket fint kvar. Klicka på bilen så kommer ni dit.

Inga kommentarer: