måndag, november 01, 2010

Inte lätt att vilja men inte kunna

Här gör vi ett tillägg till Milos utveckling, att lätt tappa tålamodet när han vill göra något som han inte klarar av, då brister det.
Jag är trött idag, riktigt trött. Efter jobb tog hela familjen diverse tillbehör med sej och gick in på pizzerian för att hjälpa till med att sätta upp nya gardiner, hälften hann vi med innan jag skulle iväg på min WLC kurs. Jörgen och Milo stannade kvar och åt en ny sorts pizza, Theos Special, en form av tacopizza med nachochips på, den såg jättegod ut men jag äter inte pizza just för tillfället, vill inte förstöra mitt duktiga flyt.
Jag har gått ner 0,6 kg, bra men jag kände mej inte nöjd, blev faktiskt på dåligt humör. Det beror nog på trötthet. Jag har ju bara sovit 5 timmar inatt, många tankar som virvlat runt.

Kryper ner till Milo och sover en god natts sömn istället för att sitta här och småsura över allt och inget.

5 kommentarer:

Anonym sa...

hej där du ska inte va ur humör för det är inom ramen vad man ska minska i veckan. Jag vet hur duktig du är och jag vill inte höra att du ger upp med att ändra dina kostvanor när du vet hur jäkla snygg du blir efter de första tolv veckorna. Belöna dig själv och lycka till i morgon du vet vad jag menar. kram mamma

Anonym sa...

Du är jätteduktig. Normal viktminskning:-)..Klarar jag det gör du. Kram Gunsan

Anonym sa...

Theo´s special har jag med ätit,supergog förutom att jag nog skulle vilja byta ut tzatzikin mot nån paprika/chili sås ist ,passar bättre ihop till den pizzan:) Du var visst en kämpe denna veckan,,,,,,,,,bättre än mina 0,1 ha ha puss o kram nu kämpar vi en ny vecka syster:)

Helen sa...

Vad gulligt att kalla pizzan för Theo's special.

Humör ja, hur kan det rymmas så mycket i småkillar? Igår hjälpte jag Leo skala bananen, men se det skulle jag inte gjort - "LEO GÖRA, BUUU". 20 min gråtandes. Men förlåt då :-)

Viktminskning går ju upp och ner, bara härda ut. Du klarar det.

Kram

A-K sa...

Men HALLLÅÅÅ!
-0,6 är ju kanonbra!
Ja, Filippa är lika tjurig här... en helt normal utvecklingsfas :-)

KRAM