lördag, juli 24, 2010

Nu pausar vi bloggen en vecka

En pepparkaksgubbe mitt i sommaren:)

Nu vänner tar jag en paus här under en veckas tid. Jag tänker inte ens ta laptopen med på semester utan har beslutat mej för att vara datorlös, säkert en märklig känsla men också nyttigt;-)
Jag skulle ju kört EFIT (ett foto i timman) idag men glömde bort det så jag gav upp. Jag får återkomma efter semestern med en sådan dag, ska försöka få ihop den imorgon men kommer inte lägga ut den förrän vi kommer hem.

Idag har vi förberett inför morgondagens resa. Jag var först inne och klippte mej kl 9 och det var en oerfaren tjej märkte jag. Min ordinarie frisör var ledig och jag var i stort behov av att fixa till håret. Hon som klippte mej hade aldrig klippt en sådan frisyr som jag har och hon tog en eeeevighet på sej och jag kände hennes osäkerhet och var smått nervös över hur det skulle bli. Det blev helt ok, kanske inte lika petnoga klippt som annars men bra ändå.
När jag hade klippt mej gick jag inom Olofssons som hade rea på Odd Molly och andra fian kläder men jag hittade inget kul alls, det var 30% och allt hängde blandat i hela butiken och då orkar jag inte leta. Var också inom barnbutiken som hade 50% på Molo och andra kläder men inte heller där fanns något kul. Jag får se om jag hittar något på semestern istället.

Nu får jag nog knoppa för det blir en lång dag imorgon och Carsten, Lilian och Tanja kommer vid 8.30, därefter tar vi en morgonfika och sedan bär det av mot Bohuslän.
Kan ni ha det bäst alla goa vänner! Kram från mej till er:)

1 kommentar:

Jost sa...

Hej! Hoppas ni har det riktigt skönt på BÄSTkusten;) Regnet kom bara idag för att fräscha upp, i morgon är det säkert toppen badväder igen....
Ser att även du har fått tvångsbyta bakgrundsmallen, min var också helt plötsligt bara borta. Men jag hade tänkt att byta i allafall. Den jag har nu får vara så länge tills jag hittar en bättre.

Sommarkramar från oss!