lördag, juli 17, 2010

Full rulle

Här hinner jag visst dåligt med bloggen. Vi har haft och göra hela dagarna och kvällarna. Igår var vi på karneval och sedan sov Tilda över hos oss. Allt gick jättebra och hon är härlig att lyssna och se på, ett riktigt energiknippe och Milo är som djuret sömngångare jämfört med henne;-) Hon är så glad och sprallig och blir hon arg så blir hon ilsken som ett bi, det blev hon när hon inte fick åka mer karusell på karnevalen, man kan inte annat än le åt henne:) Vi är heller inte så vana vid fnitter men det är en riktig Tilda det:)
God morgon välling i soffan

Ritstund. Visst är dom bara för goa!

Idag har vi varit på 25 års fest, Anna min svägeska höll detta kalasande, god mat, härlig kväll och många goa släktingar samlade. Tidigare idag så var jag och Linette och handlade mat till kalaset vi ska ha för Milo imorgon och jag hittade smått på POP's rea som Milo ska få i present, inget kul att få men han får ju klart roliga saker också och sedan ska jag beställa ett fint namnhalsband åt honom, vet bara inte vilken modell än, stav eller något annat. Tror jag ska beställa en Fatboy (saccosäck) också men tvistar om färg och storlek, ska det var juniorstorleken eller den stora?

Imorgon blir det full rulle med matlagning och städning och därefter kalas på eftermiddagen. Hoppas Milo tar en 3 timmar lur precis som idag, då får man gjort mycket i lugn och ro.

1 kommentar:

A-K sa...

STORT Grattis till Milo på 2-års dagen!

Kramar Filippa