fredag, april 23, 2010

Kul fredag...

eller inte! Det är så jobbigt att bara vara inne hela dagarna. Milo har fortfarande feber men nu har den dalat något och han orkade vara uppe en stund nu på morgonen. Magen har blivit bra igen, ja inte helt men inte så vi byter blöja stup i kvarten.

Nu nannar han gott och jag viker tvätt och plockar lite. Ska dammsuga men det får bli senare när Milo är vaken för jag riskerar inte väcka honom, han behöver sova sej frisk.
Ska sätta mej och plita in alla räkningar och det vet ju alla hur upplyftande det är;-)

Imorgon ska jag och maken ha lite egentid tillsammans, vi ska köra till Malmö och leta kostym åt honom och Milo ska vara hos mormor och morfar om han nu inte är dålig fortfarande för då får vi skjuta på det till nästa lördag.

2 kommentarer:

A-K sa...

Så det blev du dom fick vara hemma idag också?
Stackars Milo som är dålig. Jag håller tummarna för att du och J slipper att få det!
Filippas hosta är mycket bättre men hon är fortfarande lite hängig och sover ganska mycket.

Vd mysigt med lite egentid... det skulle vi också behöva!

KRAM

M sa...

Ja du vet..Ja jag kan inte vara hemma! hmm ja men jag då? Jo jag kan vara hemma men får häcken full på måndag. Jörgens jobb går ju på högtryck just denna perioden och jag vet att det är svårt för honom att vara hemma, men visst får jag sura liite ändå:)